Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad op 3 november 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Elke dag word ik geholpen met het wassen en aankleden. Dat gaat heel erg goed. De medewerker komt op tijd en ze zijn allemaal grandioos goed. Mijn compliment. Ik heb geen aandacht nodig. Daarom doe ik veel mee aan de activiteiten, zoals sjoelen, jeu de boules en kaarten. Als ik zin heb in een cappuccino ga ik naar het restaurant. Is het weer goed, dan ga ik even naar het winkelcentrum. Warm eten doe ik in de avond in het restaurant. Het eten is heerlijk. Ik zit ook met gezellige mensen aan tafel. De broodmaaltijden eet ik op mijn kamer. De kamer is jammer genoeg niet zo groot. Veel spullen moest ik wegdoen. Ik ben tevreden met de verzorging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.