Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad op 3 november 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het goed hier en de woonruimte is ook groot genoeg, daar heb ik genoeg aan. Er worden veel leuke dingen georganiseerd zoals balspellen, zang en dans. Ik word goed verzorgd maar wat ik wel vervelend vind is dat er steeds andere verzorgers zijn, dan weer een man en dan weer een vrouw. Ik wil graag dezelfde gezichten zien. Wat ik ook vervelend vind, is dat er nooit iets gevraagd wordt maar alles maar gewoon met mij gedaan wordt. Dat bevalt mij niet, ik best zelf aangeven of ik iets wel of niet wil. Het eten vind ik hier lekker, heb ik geen klachten over. Ik voel me goed hier, ik vraag niets en wacht maar en heb het wel naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.