Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad op 3 november 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vond het heel erg moeilijk in het begin omdat mijn kamer klein is en heel veel spullen niet mee konden. Ik had liever een eigen huisje gehad, ik kan me hier niet heel gelukkig van voelen. Het eten is niet verkeerd, maar ook dat is niet zoals ik gewend was te eten. Dan valt het altijd wel een beetje tegen. De zuster zijn behulpzaam en netjes. En verder krijg ik hier alles wat ik nodig, alhoewel ik ook wel eens geen koffie op de kamer heb gekregen. En bellen, dat doe ik niet zo snel. Maar als er iets is dan kan ik bellen en hoor ik op de intercom wanneer er iemand komt. Ook weet ik wel dat als ik vragen heb of behoefte aan een gesprek, dat ik het de zuster kan vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.