Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad op 3 november 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Met mijn wensen wordt zeker rekening gehouden als het binnen de mogelijkheden ligt. De medewerkers zijn allemaal even lief en zorgzaam voor mij. De een is wel anders dan de ander, maar ik heb nooit moeite met de zusters. De zorg die ik krijg is iedere dag heel prettig. Bij de ene zuster merk ik wel dat ze haar werk met liefde doet en de ander werkt omdat ze moet werken. Als ik afspreek omdat ik bijvoorbeeld naar de kapper moet, dan wordt daar rekening mee gehouden. Ik vraag natuurlijk niet om het onmogelijke. Er wordt absoluut gehoord en gezien en er wordt echt naar mij geluisterd. Mijn woonruimte is erg klein vind ik, maar ik ben er nu tevreden. Ik vind het hier gezellig en ik ben hier gelukkig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.