Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad op 7 mei 2019

8.7
  • Dementie

Mijn moeder is zeer liefdevol verzorgd tijdens haar verblijf in een woongroep in De Uiterton. Het personeel en de vrijwilligers doen veel leuke dingen met de bewoners en ook als familie voel je je echt betrokken. Mooie ruime kamers, heel huiselijk. Veel warmte en aandacht van de medewerkers ervaren na het overlijden van mijn moeder. Als we bij haar zaten werd er koffie gezet en naar haar kamer gebracht, een kleinigheid misschien maar net even dat beetje steun dat je zo goed kan gebruiken in een moeilijke tijd. Kortom, in een woord geweldig en een grote pluim voor alle medewerkers. Ga zo door, jullie doen het fantastisch, echt enorm veel respect daarvoor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad

geplaatst op 7 mei 2019

Dank u wel voor uw prachtige reactie. Het is heel fijn dat u herkent (en zich gesteund heeft gevoeld) dat onze medewerkers met warmte en aandacht zorg verlenen. De pluim voor onze medewerkers gaan we zeker met hen delen. Veel sterkte voor u met het verlies van uw moeder.

Bent u of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.