Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad op 30 november 2018

3.8
  • Dementie

Personeel doet erg zijn best hier, helaas ontbreekt het belang en erkenning van het personeel op de werkvloer door hoger hand. Ik heb droevige situaties mee gemaakt dat personeel langer door werkt of harder moet lopen ivm onderbezetting personeel of foute door hun planning. Schandalig dat z'n bedrijf hier niet op ingrijpt en helaas zijn personeel op de werkvloer en bewoners hier de dupe van.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton - Lelystad

geplaatst op 13 december 2018

Dank u wel voor uw reactie.
De Uiterton waardeert de inzet van de medewerkers hogelijk en deelt deze waardering ook met hen.
De bezettings- en planningsproblemen zijn door ons onderkend en hier zijn ook acties op gevolgd. Inmiddels zijn er veel nieuwe personeelsleden aangenomen die de komende maand(en) gaan starten.
De bezetting op de afdelingen zal daardoor verbeteren.
Hopelijk herkent u dit ook.

Bent u of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie De Uiterton? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.