Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg - Lelystad op 19 augustus 2019

5.8

Als ik een oproep doe naar de verzorgende of verpleegkundigen duurt het soms een klein uur voor ik hulp krijg. . Daarnaast ben ik slechthorend en hoor de stem uit het kastje niet. gevolg is dat ik onder de ontlasting zit en medewerkers mij op het toilet zetten en dat het dan nog ruim een half uur duurt voordat ik er weer van afgehaald word.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg - Lelystad

geplaatst op 20 augustus 2019

Dank u wel voor uw reactie. Hieruit blijkt dat u op dit moment niet zo tevreden bent over de snelheid waarmee er op uw oproep wordt gereageerd en de tijd die u soms moet wachten. Als u hierover verder in gesprek wilt kunt u mij hierover benaderen. L. Vermeulen, kwaliteitsfunctionaris, telefoon 0320-229111

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.