Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg

Koningsbergenstraat 201 8232 DC Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg - Lelystad op 2 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Als ik wel zaken bespreek dan hoor ik daar niets meer van. Communicatie schoort het dus nog wel eens aan naar mijn mening omdat dit dan met teveel mensen besproken moet worden. Kwaliteit van verpleging wisselt vaak door de persoon waardoor ik geholpen word. Ik ga ervan uit dat iedereen zijn best doet. Maar het valt mij op dat persoonsgerichte zorg moeite kost omdat er met regelmaat zusters invallen en niet op de hoogte zijn. Voor inzet geef ik een 8. Met de vaste ploeg heb ik helemaal geen problemen en geef ik een 10. Er werken hier mensen die werken met hun hart en er werken hier mensen voor het loonstrookje. Ik kan met vragen bij mijn contactpersoon terecht. Bij medische zaken gaat contactpersoon naar Verpleegkundige en die neemt de beslissing wat er op dat moment moet gebeuren. Dit gaat naar mijn mening niet altijd goed. Er is een kleine groep die echt luistert maar veel denkt men na een paar woorden te weten wat ik wil vertellen. Ik ben wel dolgelukkig hier te mogen wonen. Ik heb een stuk zekerheid en zelfstandig terug gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.