Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg

Koningsbergenstraat 201 8232 DC Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg - Lelystad op 2 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het bevalt mij hier prima. Ik woon hier al ruim 3 jaar. Ik heb volledige verzorging nodig en dat gaat heel goed. De afspraken worden goed nagekomen. Ik word altijd op tijd geholpen, ik hoef nauwelijks te wachten. De medewerkers komen niet spontaan voor een praatje, maar komen wel af en toe even langs. Als ik iemand nodig heb, dan bel ik. Ik zit in een rolstoel en moet mij aanpassen. Actief ben ik niet. Ik lees veel en kom ook regelmatig buiten. Broodmaaltijden moet je zelf verzorgen, maar het warm eten is in het restaurant. Er is keus uit 2 menu's en het eten is goed. Wel de ene keer beter dan de andere keer. Als ik iets vraag, dan wordt er direct gereageerd of ik krijg later een antwoord. Het appartement is ruim en uitzicht geweldig. Het gebouw oogt modern en is ook niet oud. Ik woon hier fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.