Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg

Koningsbergenstraat 201 8232 DC Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg - Lelystad op 2 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het hier het einde. Als het nodig is word ik geholpen met het wassen en aankleden. Ik hoef dan maar te bellen. De medewerker komt een paar keer dag langs voor de medicijnen. Ik kan heel goed overweg met de medewerkers en krijg genoeg aandacht. Ze hebben het druk, maar af en toe is er wel tijd voor een praatje. In de ochtend drink ik, samen met een groepje bewoners, koffie in het restaurant. De broodmaaltijden zijn op mijn kamer en het warme eten in het restaurant. Het eten is niet altijd goed. Als ik wat vraag aan de medewerkers, dan krijg ik antwoord. Het is hier net een hotel. Ik heb een grote kamer en een aparte slaapkamer. Er is zelfs een zwembad. tegen een betaling mogen de bewoners daar ook gebruik van maken. Ik ben heel blij dat ik woon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.