Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg

Koningsbergenstraat 201 8232 DC Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Woonzorg Flevoland

Waardering van Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg - Lelystad op 2 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het appartement zelf ben ik heel tevreden. Er zijn een aantal verenigingen in huis waar je je kan aansluiten zoals bingo, geheugentraining of gym. De verzorging is er altijd voor me en de kwaliteit is heel goed te noemen. Er wordt tijd gemaakt voor een gesprek als dat nodig is en er is aandacht en belangstelling. Ik heb altijd lol met de medewerkers, ik hoor nooit een onvertogen woord van de zusters. Ik geef wel altijd van alles aan de zusters door, maar merk dat er niet altijd iets mee gedaan wordt. Ik vermoed dat dat komt door de werkdruk. Ik voel mezelf heel tevreden hier in huis, ik heb het naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg Flevoland, locatie Hanzeborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.