Woonzorgcentrum De Beyart

Brusselsestraat 38 6211 PG Maastricht

Waardering van Woonzorgcentrum De Beyart - Maastricht op 1 mei 2019

Mijn moeder kwam op 3 januari 2019 als eerste bewoner aan in het Paviljoen van De Beyart bedoeld om te revalideren. Helaas is zij onlangs daar gestorven. Hoewel ik zelf in de verpleeghuissector werk heb ik zelden zoveel warmte, genegenheid en professionaliteit gezien als in het Paviljoen van De Beyart. Werkelijk fantastisch zoals het verplegend en verzorgend personeel en ook de medische staf en de activiteiten begeleiding daar met mijn moeder omgingen. Vanuit deze plaats wil ik nogmaals iedereen bedanken voor de wijze waarop mijn moeder haar laatste maanden bij jullie heeft ervaren! Dank!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum De Beyart - Maastricht

Bedankt voor deze mooie waardering en de mooie woorden. Fijn om terug te horen, dat u de ondersteuning van het team als zeer positief heeft ervaren. Uw complimenten zijn met het team gedeeld.
Gastvrije groet, namens De Beyart, Nino Hanssen – kwaliteitsmedewerker

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum De Beyart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.