Woonzorgcentrum Heemzicht

Voorstraat 26 3265 BV Piershil
Deze locatie is onderdeel van Heemzicht

Waardering van Woonzorgcentrum Heemzicht - Piershil op 10 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er valt gewoon niets te klagen. Het personeel is vriendelijk, er wordt heel veel voor de bewoners gedaan en het gebouw is schoon. De medewerkers hebben heel veel geduld en zijn absoluut zorgzaam. Als het bijvoorbeeld warm is, komen zij ijsjes brengen. Ik vind hen dan ook heel lief. Het gebouw oogt heel vriendelijk, huiselijk en rustig. Er is een mooi restaurant, waar je met je familie kunt eten. Ook is er een mooie tuin aanwezig. Afspraken, die ik maak, worden goed nagekomen. Dat merk ik aan de wijze waarop de follow up van de reeds gemaakte afspraken aan mij worden teruggekoppeld. Ik bewonder het geduld en het 'luisterend oor' van het personeel. Ik vind het hier dan ook echt super.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Heemzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.