Waardering van Woonzorgcentrum Het Hooge Heem - Grootegast op 2 januari 2018 interview

8.3

De accommodatie is ruim opgezet en redelijk nieuw. Mijn moeder heeft een hele grote woonkamer en badkamer. Ze zorgen ook goed voor haar. Ze ziet er altijd verzorgd uit. Als er wat is dan zijn ze ook gelijk bij haar. Ze hebben bijvoorbeeld haar wond goed verzorgd en goed in de gaten gehouden. Ze benaderen mijn moeder op een goede en heel liefdevolle manier. Ze trekken haar de kleding aan die zij graag wil. Als haar kleding wat te klein is, dan wil ik dat ze dat in een zak doen zodat ik vervolgens nieuwe kleding kan halen. Ze doen dit ook voor mij. Als er wat met mijn moeder is, dan word ik ook gebeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Het Hooge Heem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.