Waardering van Woonzorgcentrum Het Hooge Heem - Grootegast op 21 december 2017 interview

8.8

De instelling waar mijn moeder verblijft, geeft mij een warm gevoel. De medewerkers vind ik niet alleen betrokken naar mijn moeder toe, maar ook richting mij. Mijn moeder is daar zeker niet een nummer. De zorg die ze krijgt vind ik goed, omdat dit op een persoonlijk manier gedaan wordt. Als mijn moeder zich wat minder goed voelt, dan slaan ze even een arm om haar heen. Op haar verjaardag doen ze wat extra's voor haar, bijvoorbeeld haar nagels lakken. Als wij haar mee willen nemen, dan zorgen ze ervoor dat mijn moeder er tiptop uitziet. De communicatie vind ik prima. Altijd als er iets gebeurt is, dan bellen ze mij ruim op tijd. Ik vind dat mijn moeder een hele mooie kamer heeft. Hij is netjes, ruim en vrij nieuw. Er is ook een mooi restaurant aanwezig. Ik vind verder dat er veel activiteiten georganiseerd worden. Recentelijk was er bijvoorbeeld een kerstmarkt en een kerstdiner. Ik wil tenslotte nog mijn waardering voor het personeel uitspreken. Ik zie dat ze het heel druk hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Het Hooge Heem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.