Waardering van Woonzorgcentrum Het Hooge Heem - Grootegast op 21 december 2017 interview

7.8

Ik merk op dat er weinig bezigheden zijn hier. Mijn moeder zit veel in de huiskamer en komt weinig buiten. Ik denk dat het komt omdat het personeel het druk heeft en er zijn maar weinig vrijwilligers. Dat vind ik jammer. Af en toe is er maar één medewerker op twaalf bewoners. Dat vind ik te weinig. Ik zou graag wat meer aandacht willen hebben voor de kleding die ze mijn moeder aantrekken. Dat de medewerkers wat meer naar de familie luisteren. De medewerkers gaan heel leuk met mijn moeder om, op een spontane, opgewekte manier. Soms wisselen de medewerkers en dan zou ik een naambordje wel handig vinden. Ik moet zelf altijd vragen aan de contactpersoon hoe het er mee staat en ik zou graag wat meer op de hoogte worden gebracht. Ze hebben een nieuw gebouw en het is hier netjes. Mijn moeder heeft een heel groot appartement met veel voorzieningen, zoals bijvoorbeeld een oven. Die kan de familie gebruiken om iets op te warmen. Ze hebben hier een hele goede keuken, waar mijn moeder lekker, vers gekookt eten van krijgt. Ze hebben hier zelfs een prijs in gewonnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Het Hooge Heem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.