Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.5

De verzorgenden vind ik erg aardig en vriendelijk. De meeste verzorgenden vind ik professioneel, maar ik heb gemerkt dat een aantal verzorgenden niet zo kundig zijn. De contacten met de directie vind ik vaak wat stug verlopen. Ik vind dat mijn familielid weinig persoonlijke aandacht krijgt, ook al is het kleinschalig wonen. Ik zou het fijn vinden als een verzorgende of vrijwilliger vaker met mijn familielid zou praten of een spelletje zou doen. Ik heb het gevoel dat mijn familielid hierdoor wat vereenzaamd. Het buitenterras vind ik zowel in de zomer als in de winter er niet gezellig uitzien. De kamer van mijn familielid kon ik zelf inrichten met wat eigen meubels. Ik vind de kamer prima. Ik vind dat de kamer ook goed schoongehouden wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.