Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis

Theo Mann-Bouwmeesterlaan 75 2597 GV Den Haag

Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 10 oktober 2018 Interview

Het gebouw is perfect. Mijn moeder heeft een eigen kamer. Overdag zit ze voornamelijk in de huiskamer. Daarnaast is er een restaurant en terras. Ik vind het er heel schoon en netjes. Ik heb gemerkt dat er in de instelling een goede sfeer heerst. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Ik vind dat er met heel veel liefde en zorg met mijn moeder wordt omgegaan. Het personeel is zeer vriendelijk voor haar en behandelt haar met groot respect. Er wordt heel goed meegedacht. Als ik opmerkingen heb, wordt daar altijd naar geluisterd. Ik vind dat er een goede communicatie is. Mijn moeder is tevreden met het eten. Dat is belangrijk voor haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.