Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis

Theo Mann-Bouwmeesterlaan 75 2597 GV Den Haag

Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 20 augustus 2019 Interview

Ik ben met name tevreden, omdat mijn moeder in een kleinschalige setting verblijft. Hier is individuele zorg op maat. Mijn moeder krijgt veel aandacht en ze voelen haar goed aan. De medewerkers hebben een goed empathisch vermogen. Zij voelen aan wat mijn moeder fijn en belangrijk vindt. Mijn moeder verblijft op de gezamenlijke woonkamer en hier worden kleine activiteiten aangeboden. Ze eten hier gezamenlijk en ik vind dat er veel variatie in het eten zit. Het is net als vroeger thuis. Mijn moeder is hier zeer tevreden, dat merk ik aan haar stemming. Ik kom heel veel bij mijn moeder en daardoor heb ik goed contact met de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.