Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 4 oktober 2018 interview

8.3

Ik vind dat mijn moeder op een vriendelijke manier benaderd wordt. Als er iets met mijn moeder is, dan wordt zij goed behandeld en als de verzorgenden iets niet weten dan wordt er een dokter bij gehaald. Als ik een vraag heb, dan spreek ik gewoon iemand aan en dan krijg ik netjes antwoordt. Bij speciale vragen mail ik mijn contactpersoon. Mijn moeder heeft een prima kamer met een eigen badkamer. Ik zou het prettig vinden als er wat meer aandacht aan de schoonmaak geschonken zou worden, zodat het wat netter oogt. Wat ik jammer vind, is dat er geen vaste kasten in haar kamer zijn. Mijn moeder vond het eten niet lekker. Zij wordt gestimuleerd om mee te doen aan de activiteiten. Wij hebben zorg afspraken gemaakt en ik heb het idee dat iedereen daar zich aan houdt. Het is kleinschalig wonen. Ik zou het fijn vinden als er voor de bewoners wat meer personeel bij zou komen. Ook voor de medewerkers zou het fijn zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.