Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.2

Ik vind de accommodatie heel goed. Mijn tante heeft een ruime kamer. Mijn tante zat eerst hier in een appartement. Nu is ze verhuisd naar de andere kant van het gebouw. Het is fijn dat ze verhuisd is binnen hetzelfde gebouw. Dat heeft niet veel impact en ze ziet nu nog steeds dezelfde gezichten. Ze kan naar beneden, daar is het restaurant. Ik vind de receptie toegankelijk. Er werken twee medewerkers op de zes clienten, dat vind ik heel fijn. De kwaliteit van het personeel is goed, denk ik. Ze zijn aardig en als ze niet aardig zijn, dan is er ook reden toe. Ik merk dat het huis voorzichtig is met corona. Ik vind het eten heerlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.