Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 4 oktober 2018 interview

8.7

Ik vind de verzorging ontzettend hartelijk en lief en dat vind ik erg belangrijk. De medewerkers hebben ook naar de voorgeschiedenis van mijn vader gevraagd. Hij is dementerend en zodoende kunnen ze terug blikken met hem op zijn verleden. Ze laten mijn vader in zijn waarde. Hij mag bijvoorbeeld nog steeds een sigaretje roken, een wijntje drinken en lekker naar sport kijken. Ze benaderen hem op persoonlijke manier. Er zijn veel vrijwilligers die mijn vader begeleiden bij een activiteit. Er wordt hier veel georganiseerd, zoals concerten, dagjes weg en evenementen. Ik krijg ook elke dag een melding, dat ik op de website kan kijken, wat er die dag in het huis is georganiseerd. Ik vind het hier laagdrempelig. Of ik nou een arts nodig heb of iemand van de technische dienst, ze staan allemaal voor mij klaar. Ik heb het gevoel dat hier niets teveel is. Als ik een vraag heb, dan wordt er vrijwel meteen gereageerd. Ook als er spullen van mijn vader op zijn, dan mailen ze mij meteen. Ik vind dit het beste huis wat ik tot nu toe heb gezien. Mijn vader heeft hiervoor in een ander huis gezeten en dit is echt een schrijnend contrast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.