Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 23 augustus 2019 interview

In mijn ogen zijn er veel wisselingen van personeel en moet ik dingen steeds opnieuw afstemmen. Ik vind het personeel heel betrokken bij mijn vader. Als ik kom vertellen zij mij altijd hoe het met hem gaat. De medewerkers helpen mijn vader op een prettige manier, bijvoorbeeld als hij verzorgd moet worden. Zijn veiligheid wordt goed gewaarborgd. Mijn vader zit op een gesloten afdeling. De medewerkers letten goed op dat hij niet zomaar zelf of met anderen naar buiten loopt. Ik heb het idee dat mijn vader ondanks zijn ziekte goed functioneert dankzij de medicatie van de arts. Ook geven de medewerkers hem het gevoel dat hij hier thuis is. Ik ben tevreden over de activiteiten. Af en toe gaat mijn vader mee met een uitje. Op mijn verzoeken wordt wel passend gereageerd, maar ook hier vind ik de wisseling van personeel lastig. De opzet van het huis vind ik goed. Het stinkt er niet. Er is een algemene ruimte met een café-restaurant. Dat vind ik fijn. De huiskamer is prettig, want hij is licht en sfeervol door de inrichting. Zo zijn er aparte plekken om te zitten, om te eten en om te koken. De instelling ligt in een prettige wijk. Daar zijn winkels en horeca, terwijl je ook snel in het bos bent.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.