Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 4 oktober 2018 interview

8.3

Mijn moeder woont inmiddels anderhalf jaar hier. Het betreft een modern gebouw. Het is licht. Het geeft niet de indruk van een verpleeghuis. Het ademt een zo normaal mogelijke sfeer uit. Mijn moeder woont in een ruim appartement. In de instelling wordt veel georganiseerd aan films, kaartavonden etc. Ik heb de indruk dat er goed naar mijn moeder geluisterd wordt. Ik merk wel dat er een hoge werkdruk is voor het personeel. Vooral in de vakantieperiodes kan er nog wel eens wat vertraging optreden. Mijn algemene indruk is buitengewoon positief. Het is een Joods verzorgingshuis. Men viert de Joodse feestdagen. Daar zijn er een heleboel van. In de instelling is een restaurant. Ook als gast van de bewoner kun je daar eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.