Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis

Theo Mann-Bouwmeesterlaan 75 2597 GV Den Haag

Waardering van Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis - Den Haag op 20 augustus 2019 Interview

Mijn moeder woont op de verpleegafdeling. Ik kan afspraken maken en die worden nagekomen. De medewerkers zijn heel empathisch en dat vind ik belangrijk. Mijn moeder is heel makkelijk en inschikkelijk. Het gebouw is prima, het is schoon en de omgeving vind ik goed. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Overdag is ze vaak in de woonkamer. Daar worden activiteiten georganiseerd. Mijn moeder kan aan sommige activiteiten meedoen. De maaltijden worden ook in de woonkamer gebruikt. Er is een restaurant in het gebouw waar ook de mensen uit de buurt naar toe kunnen. Het is van oorsprong een Joods huis. Er worden activiteiten gedaan die specifiek gericht zijn op de achtergrond van de mensen. Ik vind het belangrijk dat het joodse element bewaard blijft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Mr. L.E. Visserhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.