Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 13 december 2019 interview

7.8

Afspraken worden nagekomen, maar ik heb soms het idee dat ze niet doorhebben dat mensen overdag werken. Ik krijg afspraken voor overdag en op korte termijn. Als ik dat aangeef kan het meestal ook wel 's avonds. De medewerkers doen wat zij kunnen om de zorg te laten aansluiten bij mijn moeder. Zo zijn er problemen met het eten. De medewerkers zorgen dat er sambal is voor mijn moeder om het eten wat pittiger te maken. Er is een bakje voor de post van mijn moeder, maar er lag ook post op een andere plaats. Dat is een kleine ergernis. De instelling is net verbouwd. Mijn moeder heeft een eigen kamer met spulletjes van thuis. Die is ruim genoeg. Ook heeft ze een eigen badkamer met douche, toilet en wastafel. Dat vind ik geweldig. De afdeling heeft een balkon, zodat mijn moeder buiten kan zitten. Er zijn veel activiteiten, zoals muziek, kerstdiners, bezoek aan een pannenkoekenhuis, een 'haringdag', computerlessen en gymlessen. Verder komen de kapper en de pedicure langs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.