Marente, locatie Huis op de Waard

Nieuwe Rijn 115 2312 JP Leiden
071-7020700
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 29 november 2019 Interview

De ene medewerker werkt in mijn ogen meer met zijn hart dan de andere. Sinds kort krijg ik een terugkoppeling op mijn mailtjes over wat ze gedaan hebben. Het is een nieuw pand. De vloer in de keuken ligt al maanden open. Er komt een nieuwe vloer in, maar ze zeggen dat dat nog niet kan. Op het balkon ligt groen vilt. Als dat nat wordt kunnen mensen uitglijden. Iedereen heeft een telefoon met allerlei functies gekregen, maar demente mensen kunnen daar niets mee. Dat geld kun je beter anders besteden. Een tijdlang waren er veel uitzendkrachten die in mijn ogen niet goed ingewerkt werden. Mijn schoonmoeder moet lang wachten als ze naar het toilet moet en gaat dan zelf maar lopen. Ze is drie keer gevallen met als gevolg drie breuken. Zij is geen groepsmens en houdt er niet van in een groep te eten. Dat moet daar wel. Daardoor eet ze weinig. Ze kan zich niet uiten en dat frustreert haar. De medewerkers zijn wel lief voor haar. Ze vragen wat zij wil en doen moeite een antwoord te krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.