Marente, locatie Huis op de Waard

Nieuwe Rijn 115 2312 JP Leiden
071-7020700
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 16 september 2020 Geverifieerd

De verzorgenden hebben alles gedaan wat ik heb gevraagd. Mijn vragen worden op tijd beantwoord, zowel door het zorgpersoneel, als de dokter. Ik ben daar wel tevreden over. Alle medewerkers die ik tot nu toe ben tegengekomen, zijn zo lief. Ze verzorgen mijn moeder goed en ze gaan ook heel lief met haar om. Het zijn allemaal toppers. Ze doen allemaal leuke activiteiten. Ze gaan bijvoorbeeld gezellig in de tuin zitten of maken een ommetje. Er is wel genoeg vertier. Er wordt gezamenlijk gegeten. De bewoners mogen helpen met het klaarmaken van het eten. De accommodatie ziet er mooi uit. Het is onlangs verbouwd en daardoor nog vrij nieuw. Het is schoon en een beetje modern. Het oogt gewoon gezellig. Ik ben over het algemeen heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.