Marente, locatie Huis op de Waard

Nieuwe Rijn 115 2312 JP Leiden
071-7020700
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 10 december 2019 Interview

Het personeel luisterde goed naar mij. De communicatie was heel goed, ook met de artsen. Ik kon rechtstreeks met hen mailen. Er werd prima op mijn oma gelet. Dat vond ik het belangrijkste. Ik merkte dat de medewerkers persoonlijke zorg voor haar hadden en heel behulpzaam voor haar waren. Zo deden ze extra dingen voor haar. Toen mijn oma naar het ziekenhuis moest om gips eraf te laten halen, ging het slecht met haar. Medewerkers hebben toen geregeld dat iemand van het ziekenhuis naar haar toe kwam. Het is een nette, schone locatie. Ongeveer drie jaar geleden is alles gerenoveerd. Mijn oma had een eigen kamer met een eigen douche en toilet. Dat vond ik heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.