Marente, locatie Huis op de Waard

Nieuwe Rijn 115 2312 JP Leiden
071-7020700
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 8 december 2018 Interview

Ik ben zeer tevreden over de zorg die ze hier bieden. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. De medicijnverstrekking verloopt prima. Als ik weg ga krijg ik mijn medicatie mee. In overleg is hier veel mogelijk. Ik ben erg gesteld op mijn privacy. Ook probeer ik nog zoveel mogelijk zelfredzaam te zijn. Soms heb ik dagen dat ik meer zorg nodig heb. Dan zijn ze er voor me. Ik had wel graag een aparte slaapkamer gehad. Nu staat mijn bed in de kamer en dan is de ruimte toch wel beperkt. De badkamer is in verhouding net zo groot als mijn kamer. Dat is het enige minpuntje. Ik ga mijn eigen gang met toevoeging van de zorg die ik nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.