Marente, locatie Huis op de Waard

Nieuwe Rijn 115 2312 JP Leiden
071-7020700
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 7 december 2018 Interview

Ik woon hier heerlijk. Een fijn appartement met een ruime bad en slaapkamer. Ik zit op de hoek dus heb ik een wijds uitzicht op de gracht. Daar varen in de zomer de bootjes voorbij, erg leuk om te zien. Afspraken en vragen gaan via mijn kinderen. Deze hebben goed contact met de instelling. Elke week heb ik fysiotherapie. Het helpt zeker, want ik kan weer beter lopen. Natuurlijk wel achter de rollator, maar toch, het gaat goed. Er zijn veel wisselingen onder het personeel. Dat vind ik wel verwarrend. Ze helpen me iedere dag met aan en uitkleden. Dan komt er iedere keer een ander. Sinds kort is er een mevrouw die de koffie rond brengt. Die heeft ook wel wat tijd om even te praten. Daar heeft het andere personeel geen tijd voor. Er is genoeg aanbod van activiteiten maar ik ga er bijna nooit heen. Wel ga ik naar de kapper hier in het huis. Dat is erg makkelijk zo dichtbij. De afspraken die ik met haar maak gaan altijd goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.