Marente, locatie Huis op de Waard

Nieuwe Rijn 115 2312 JP Leiden
071-7020700
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Huis op de Waard - Leiden op 26 november 2019 Interview

Mijn vrouw zit op de gesloten afdeling. Ik vind het een goed huis. Mijn vrouw heeft een hele mooie kamer, met een goed hoog-laag bed en een mooie kast. Ze heeft een hele grote badkamer voor haar alleen. Het is perfect in orde. Ik vind dat de communicatie veel beter moet. Ik heb het gevoel dat ik zelf achter zaken aan moet gaan. De handen aan bed vind ik prima, maar ik vind de organisatie van de teamleiders niet goed. Ik krijg namelijk geen berichten en ik moet zelf alles uitzoeken. Ik denk dat ze de vrijwilligers meer zouden kunnen betrekken bij de zorg, bijvoorbeeld door hen te laten helpen bij het eten, koken of een bewoner naar het ziekenhuis brengen. De verpleging vind ik wel heel goed. Er is een huisarts en een tandarts aanwezig. Mijn vrouw is incontinent en ze moet om de twee uur verschoond worden, maar dat kan naar mijn idee beter. De omgang met de verzorgenden vind ik goed. Ze zijn heel lief en ze doen het allemaal goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Huis op de Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.