Woonzorgcentrum Vredenoord

Prins Alexanderweg 2 3712 AA Huis ter Heide

Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 15 juli 2019 Interview

Afspraken worden meestal digitaal gemaakt. Dat vind ik wel prettig. Ik ben niet helemaal tevreden over de instelling. Zo was er verloop van personeel en directie. Dat gaf in mijn ogen wat onduidelijkheid. De zorgzaamheid voor mijn moeder is heel groot. Dat vind ik het allerbelangrijkste. De verzorgenden proberen om het haar binnen de beperkte mogelijkheden naar de zin te maken. Dat vind ik prima. In mijn ogen zijn er echter te weinig mensen en veranderen de regels vaak. In het begin had ik veel contact met medewerkers. Nu lopen de dingen wel en is er minder contact nodig. Verder lees ik iedere dag in het elektronische dossier van mijn moeder. Ik vind dat heel fijn. Het is een goed en net gebouw en er wordt regelmatig iets aan de tuin gedaan. Mijn moeder heeft een goed appartement met een slaapkamer, een huiskamer met ingebouwde keuken, een grote douche en een berging. Er is veel te doen in de instelling, zoals schilderen, knutselen, muziek en uitjes naar bijvoorbeeld de dierentuin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.