Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 24 november 2017 interview

7.2

De afspraken gaan af en toe moeizaam. Ik zou graag willen dat ze de afspraken wat serieuzer nemen. De lijntjes vind ik niet bepaald kort en een afspraak met een arts is bijvoorbeeld al een paar keer verzet. Ik vind dat niet zo prettig. De verpleging vind ik een groot probleem. Mijn vrouw is slecht ter been en heeft hulp nodig bij het toilet. Ze moet vaak lang wachten. Ik zie een groot gebrek aan personeel. Ik help soms mijn vrouw naar het toilet, maar dat valt me niet mee. De omgang van de medewerkers is wisselend. Ik vind dat er veel verloop is. Er zijn wel hele lieve zusters bij. Ik zou wensen dat er meer rekening met ons gehouden wordt. Geduld speelt een belangrijke rol daarin. Ze doen wel hun best. De zusters zijn tegen mij zeer vriendelijk en zorgzaam. Ze geven me advies om aan mezelf te denken en ik krijg af en toe een bemoediging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.