Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 25 januari 2018 interview

8.2

Door zijn gezondheid kunnen ze mijn vader niet zo heel veel meer bieden, maar ze doen hun best. Mijn ouders zijn hier tegelijk komen wonen. Dat was wat betreft de voorzieningen de perfecte oplossing. Mijn moeder zat altijd in de tuin. Er is een belevingstuin, waar de bewoners zo naar toe kunnen lopen. Ook de overgang van de open naar de gesloten afdeling vind ik heel mooi. Ook het kleinschalige sprak ons heel erg aan. Mijn vader heeft een eigen kamer met een keukentje en een badkamer. Hij woont op de begane grond en kan nog zelf naar buiten. Mijn vader houdt erg van met name gebakken varkensvlees en dat krijgt hij hier niet. Dat vindt hij vreselijk. Ik vind dat ze daar wel meer rekening mee moeten houden. Het eten is altijd heel verzorgd. Er wordt in het huis vers gekookt. Mijn vader is over het algemeen tevreden over de verzorging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.