Woonzorgcentrum Vredenoord

Prins Alexanderweg 2 3712 AA Huis ter Heide

Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 9 november 2017 Interview

Het is een instelling die erg christelijk is en daar zijn ook de activiteiten op gericht, dat vind ik jammer. Ik mis op de gesloten afdeling een rondloop, daar bedoel ik mee dat demente mensen geen inzicht hebben, die mensen hebben een vierkante gang nodig om rondjes te kunnen lopen. De zorg vind ik heel zacht, aandachtig en persoonlijk. Er is ook tijd voor een knuffel of een aai over haar bol. De kamer van mijn moeder vind ik prima. Ze heeft zicht op de tuin, hij is afsluitbaar en alles wat ze nodig heeft is aanwezig. Er zijn twee gezamenlijke woonkamers en dat vind ik een zegen. De afspraken verlopen allemaal erg goed. We worden voortdurend op de hoogte gehouden over alle incidenten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.