Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 22 november 2017 interview

7.5

het sluit goed aan bij wat wij zochten voor mijn ouders. Vooral gezien het feit dat alleen mijn moeder een indicatie heeft, maar mijn vader er bij mocht komen wonen. De communicatie over welke zorgen zij mogen uitvoeren voor mijn vader zou beter kunnen. Ze werken met een online cliëntendossier. De huisarts en de verpleging schrijven daar alles in wat betrekking heeft tot de verzorging van mijn ouders. Alleen gebruiken ze soms vaktermen die voor ons, als leek, niet altijd te begrijpen zijn. Daarnaast wordt het systeem niet altijd goed bij gehouden. Op vragen die ik via dit systeem stel, krijg ik ook niet altijd antwoord. Dat zou in mijn ogen zeker beter kunnen. De persoonlijke communicatie gaat verder goed. Er wordt van alles voor de bewoners georganiseerd. door een personeelstekort worden er soms uitzendkrachten ingehuurd. Hierdoor kan het voorkomen dat gemaakte afspraken niet nagekomen worden, omdat zij niet op de hoogte zijn van deze afspraken. Ik heb veel respect voor het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.