Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 23 november 2017 interview

7.5

Ik vind dat er te weinig tijd voor mijn oom is. Er wordt binnen een schema gewerkt en daar kunnen ze niet van afwijken heb ik begrepen. Ik mis soms kleren van mijn oom en er wordt naar mijn idee niet gelijk wat meegedaan als ik het signaleer en meld. Als de kleding terecht is, dan laten ze dat vind ik niet meteen weten. Als de medewerkers bij mijn oom zijn, dan hebben ze alle aandacht voor hem. De accommodatie is gezellig en toegankelijk. Er worden veel dingen georganiseerd. Zo is er bijvoorbeeld een mannenmiddag, zingavond, bewegingstherapie, bingo en pimp je rollator. Eén keer in de week komt er een frietfiets. Er is een winkeltje en een kapper in het huis. Er is een duofiets aanwezig, die ze vaak met mooi weer gebruiken. Ik kan voor weinig geld koffie pakken en er zijn allemaal zitjes waar ik kan zitten. Het parkeren vind ik een ramp. De parkeerplaats is vaak vol en ik kan moeilijk in de omgeving parkeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.