Woonzorgcentrum Vredenoord

Prins Alexanderweg 2 3712 AA Huis ter Heide

Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 1 november 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn woonruimte vind ik voor mijzelf voldoende. Ook met mijn rollator kan overal komen, zowel in mijn woonruimte als in het gebouw zelf. De medewerkers zijn altijd vriendelijk. Zij nemen de tijd voor mij. En komen even bij mij zitten voor een praatje. Ik hoef maar te bellen en ze komen naar mij toe om te vragen waar ze mij mee kunnen helpen. De verzorgende hulp die ik hier krijg is uitstekend. Ze houden mijn medicijngebruik goed in de gaten. En vertellen mij ook wanneer er een andere dosering wordt voorgeschreven. Het personeel komt de afspraken na, dat is nooit een probleem. Ik zou het wonen hier wel aanbevelen, dat heb ik trouwens ook al wel gedaan. Het is jammer dat de overheid en de media negatief is over het wonen in een zorginstelling, want het draagt zeker bij aan de kwaliteit van mijn even. Ik vereenzaam hier niet, er zijn genoeg mensen om mij heen. Ik weet dat er altijd hulp bij de hand is als ik die nodig mocht hebben en daarom voel ik mij hier dan ook veilig en beschermt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.