Waardering van Woonzorgcentrum Vredenoord - Huis ter Heide op 1 juni 2016

8.5
  • Dementie

Voor onze moeder (gevorderde dementie) zochten en vonden wij in Vredenoord een warme, liefdevolle omgeving met veel persoonlijke aandacht. Voor ons belangrijke kenmerken van Vredenoord zijn: kleinschaligheid, goede zorg en dienstverlening, betrokkenheid, persoonlijke aandacht, wederzijds respect, een sfeer van openheid en saamhorigheid. Directie en medewerk(st)ers, ieder op zijn/haar eigen werkterrein, zetten zich daarvoor in.  In het bijzonder veel waardering en respect voor het personeel van de gesloten afdeling (de zorg, activiteitenbegeleiding en huiskamerondersteuning)! Elke bewoner van deze afdeling wordt professioneel, liefdevol, met geduld en respect behandeld en volledig in zijn/haar waarde gelaten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vredenoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.