Innoforte, Woonzorgcentrum Vreedenhoff

uit 111 waarderingen

Waardering van Innoforte, Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 13 september 2021 Geverifieerd

De afdeling waar mijn vader verblijft zit in de begin fase en moet nog goed worden opgestart. Als ik zie hoe de medewerkers met mijn vader omgaan en hoe ze mijn vader waarderen, dan stel ik dat zeer op prijs. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd. Het eten wordt hier vers gekookt. Mijn vader vindt het hier heel fijn, hij zit hier goed op zijn plek, merk ik. Hij heeft een eigen kamer met sanitair. Hij wordt hier vrij gelaten in zijn doen en laten. Als hij op zijn kamer televisie wil kijken, dan is dat goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.