Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 12 september 2011

5.2

Een aantal medewerkers die mijn moeder verzorgen zijn bekwaam en vriendelijk maar er lopen er naar mijn idee echt teveel rond die slecht werk verrichten en geen interesse hebben. De werkdruk lijkt enorm hoog, vaak is er te weinig personeel en ziet mijn moeder amper iemand langskomen. Wel heeft het personeel veel tijd voor koffiedrinken/overleg. Het lijkt soms of ze dagen in hun kamertje zitten, altijd met de deur dicht. Wanneer ik iets vraag of verzoek krijg ik altijd het antwoord: "wij gaan het opnemen in het overleg". Wanneer mijn moeder soms noodzakelijk gebruik maakt van het alarm wordt er slecht of soms niet op gereageerd. Dit geeft iemand die hier woont erg weinig vertrouwen. Mijn moeder maakt meerdere malen per week mee dat er wordt gezegd: "ik kom zo bij u terug, maar diegene laat zich de rest van de dag niet meer zien". Kamers worden slecht schoongehouden, personeel heeft hier een half uur per week voor staan (incl. bed verschonen), een onmogelijke taak!! Eten is slecht. Wordt klaargestoomd in een machine, alles ligt op 1 bord en loopt door elkaar heen. Met regelmaat heeft het personeel geen tijd om haar de douchen. Mocht ik opnieuw kunnen kiezen dan was mijn moeder langer op zichzelf blijven wonen. Ze had zich erg verheugd op wonen in dit huis maar wat is dit alles verschrikkelijk tegengevallen. Mijn moeder die altijd vrolijk en optimistisch was wordt in dit huis steeds treuriger. Wat hadden wij dit graag anders willen zien!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.