Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 4 juli 2019

8.2
  • Ziekte van Alzheimer

ik ben mantelzorger van mijn moeder kom meestal om de dag, ik vind dat er s,morgens wat meer tijd besteed mag worden aan verzorgen ,er staat aangegeven op welke dagen mijn moeder word gedoucht en haren gewassen ,als ik kom dat soms niet gedaan is misschien te weinig tijd ? verder gaat het goed en zijn wij ook te vrede over het vaste personeel ,zij doen goed hun best maar ik zie dat de werkdruk soms hoog is !

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem

geplaatst op 21 juli 2019

Hartelijk dank voor uw reactie. Geen dag is binnen Vreedenhoff hetzelfde. De zorgvraag van onze bewoners fluctueert soms per dag en ook wij hebben wel eens moeite om het qua personeel ‘rond te breien’. De werkdruk voor onze medewerkers wil dan ook nog wel eens fluctueren. Dit jaar hebben we met het uitzendbureau afspraken gemaakt om zoveel mogelijk vaste gezichten in te huren. Liever nog hebben we vaste krachten, maar ja dat is eenvoudiger gezegd dan gedaan.
Voelt u zich vooral ook vrij om uw zorgen zoals hier verwoord te bespreken met de Eerst Verantwoordelijk Verzorgende en/of de teamleider. In goed onderling overleg kan er vaak veel.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.