Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

8.5

Ik heb geen klachten over de zorg. Het douchen gebeurt rustig. De medewerkers gaan erg leuk met me om en soms komen ze binnen en komen ze even bij me zitten. Dat vind ik heel erg fijn. Ik krijg voldoende aandacht. Dat is echt een tien waard. Er wordt heel goed geluisterd. Ik krijg mijn informatie mondeling. Ik ga naar concerten en mannenkoren. Mijn kamer is echt hartstikke goed, echt waar. Heel tevreden ben ik. Ruim genoeg. De badkamer ook prima. De schoonmaak gebeurt goed en ik kan bepaalde dingen vragen. De kwaliteit van de warme maaltijd vind ik goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem

geplaatst op 3 november 2016

Wat fijn om uw uitgebreide reactie en mooie beoordeling te lezen. Het doet ons goed om te lezen dat u geniet van de concerten en dat u tevreden bent over onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.