Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

7.8

Ik heb weinig zorg nodig want ik kan alles nog zelf. Mijn kamer is prima en erg ruim, een zitkamer en een slaapkamer. Daar ben ik erg blij mee. De badkamer is ook prima. Ik ben ook tevreden met de schoonmaak. De medewerkers zijn hartelijk en vriendelijk en ik heb het hier heel fijn. Dat meen ik echt. Ik word mondeling geinformeerd. Ik ben goed te pas en ik kan alles nog vragen. Er wordt afdoende geluisterd. De medewerkers op de dagopvang zijn heel goed en ik vind het zo fijn dat ik erheen kan. De kwaliteit van het eten is prima en smakelijk. Ik beveel het zeer zeker aan om hier te komen wonen, want ik heb het echt heel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem

geplaatst op 3 november 2016

Hartelijk dank voor uw waardering en aanbeveling. Fijn om te lezen dat u het hier zo naar uw zin heeft. Daar doen wij het voor!

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.