Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

7.5

Ik krijg altijd een folder met info, ook hangt er vaak wat in lift. Ze doen het hier netjes. Ze wekken me iedere ochtend op dezelfde tijd. Dat loopt goed. Ik krijg weinig zorg, alleen bij het medicijngebruik. De omgang is zeer goed. Ze zijn altijd attent, ze benaderen je heel goed. De leerlingen doen het ook goed. Er is voldoende aandacht. Er wordt zeer goed geluisterd, ondanks de drukte. Mijn kamer is prima. Het bed staat erin en ik had liever een aparte slaapkamer gehad. De badkamer is groot genoeg. Er is goede belichting. Meer wensen heb ik eigenlijk niet. Een keer per week maken ze schoon, maar dat zou beter kunnen. Ze slaan de hoeken over en er komt niets van de plaats. Het eten is minder. Het is niet lekker en de kwaliteit is niet zo goed. De groenten gaat nog maar de aardappels zijn nooit gaar en het vlees is altijd hard. Ik beveel het hier zeer zeker aan.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.