Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

7.3

Ik word drie keer per week gedoucht. De zorg is goed. De ouderen hebben meer ervaring maar de jongeren doen echt hun best of vragen kan ik nog iets voor u doen. Ze zijn allemaal behulpzaam en vriendelijk. Ze zijn lief en aardig. Er is wel vaak wisselend personeel. Mijn kamer is tot tevredenheid en het is ruim genoeg. Ik heb heel mooi uitzicht. Badkamer is goed toegankelijk. Een keer per week maken ze drie kwartier schoon. Ze doet echt haar best, ben er erg tevreden mee. Ze doen erg veel voor ons, bijvoorbeeld concerten, 's middags bouillon of een ijsje toen het warm was, bingo, sjoelen, mens erger je niet. Als ik een probleempje heb, dan komen ze direct en ze luisteren goed en geven de dingen ook goed door. En vaak kom ik er zelf nog wel uit. De warme maaltijd is lekker. We krijgen de maaltijden van een ander tehuis, maar ik vind het prima.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.