Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

7.2

Meestal word ik mondeling geinformeerd maar vaak mis ik dingen omdat ik niet goed kan zien. Dat vind ik soms jammer. Mijn kamer is goed en ruim en wordt goed schoongehouden. Is goed toegankelijk. De afzuiger in de badkamer maakt heel veel lawaai. Ze schijnen dat niet te kunnen verhelpen. Hij is ook altijd aan. Het is ook lastig als ik bijvoorbeeld visite heb. Ik krijg weinig zorg want ik kan nog veel zelf. Ze gaan heel goed met me om. Het is erg gezellig waar ik woon. Ze brengen vaak een kopje koffie of een eitje. Ze vullen de menulijsten in met me. Er wordt lekker gebabbeld met de stagiares. Er is momenteel een hele gezellige jongen. Ze zijn allemaal even lief. We hebben hele goede verzorging. Ze luisteren erg goed naar me. Ze gaan er zelfs even bij zitten. Ik merk dat er niet veel vrijwilligers meer zijn, dat is jammer. Ik merk weinig van de werkdruk maar ze lopen wel hard. Het eten is de laatste tijd niet zo goed. Het komt van een andere zorginstelling. Het portie vlees is erg klein naar mijn idee. De aardappelpuree is lekker. Verder weinig smaak. Ik kan kiezen uit twee dingen.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.