Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 18 oktober 2016 interview

7.2

Mijn kamer is netjes opgeleverd toen ik hier kwam. Hij zou iets groter mogen zijn ivm mijn hobby genoeg maar de badkamer is te klein. Het wordt een keer per week schoongemaakt. In mijn gangetje zie je over het oranje linoleum zwarte strepen. Verder geen klachten. Ik word altijd op dezelfde tijd uit bed gehaald en daar houden ze zich goed aan. De zorg is onvoldoende. Ik hoef alleen gewassen te worden. Ze gaan slordig te werk en de intensiteit van het wassen is onvoldoende. Ik zeg er dan wel wat van. Ik vind de medewerkers beslist vriendelijk. Ze hebben heus wel hun eigen mening en ze durven ook hun zegje te zeggen. Ik vind dat ze het erg druk hebben. En dan heb je twee mensen tegenover je staan en de een mag wel en de ander mag geen pillen geven. Ze moeten het wel systematisch invullen. Ik krijg niet voldoende informatie. Dat komt door mijn eigen instelling, ik wacht wel af. Wekelijks krijg ik aktiviteiten op een briefje. Alleen als het herhaald moet worden dan wordt er niet goed geluisterd. Omdat er een personeelstekort is. Over het algemeen wordt er goed geluisterd. Deze kwaliteit van de huidige catering is de beste.

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.