Waardering van Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem op 15 april 2017

Mijn moeder van 85 is een paar weken geleden naar de Vreedenhof verhuist en ik ben onder de indruk van de warmte en de gezelligheid in dit wooncentrum.  Terwijl mijn moeder nooit mee wilde doen met in haar woorden "oude mensen activiteiten" leeft ze helemaal op en kijkt ze uit naar de gezamenlijke muziek activiteiten, de lezingen, etc.  Maar vooral de liefdevolle aanpak van het verzorgende personeel is noemenswaardig.  Bijzonder is ook de mogelijkheid om van dag tot dag te zien hoe het met mijn moeder gaat via de "Caren zorgt" app. Vooral mijn zus in Nieuw Zeeland maakt hier gebruik van.  Ze is ver weg maar op deze manier ook weer heel dicht bij.  Dank voor alle goede zorgen!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Woonzorgcentrum Vreedenhoff - Arnhem

geplaatst op 18 april 2017

Bedankt voor uw hele mooie woorden! Wat fijn om te lezen dat uw moeder het zo naar haar zin heeft en dat Caren Zorgt zo goed bevalt. Nogmaals hartelijk dank!

Bent u of werkt u voor Woonzorgcentrum Vreedenhoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.